Digitaliseringen har aldrig gått snabbare och vi har aldrig haft fler digitala möten på distans än nu. Vill du erbjuda marknaden framtidens lösningar inom mötesteknik, och bli en del av ett framgångsrikt företag som skapar förutsättningar för framtidens arbetsplatser?
Nu söker Office Management Area Managers till affärsområdet mötesteknik!
Om Office Management
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har drygt 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden.
Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.300 MSEK år 2020 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping och Luleå.
Lär känna bolaget bättre på; www.officemanagement.se
Office Management Mötesteknik
Office Management är specialister inom digitala möten och de levererar mötesteknik för alla typer av mötesytor och konferensrum i hela Norden. Oavsett om kunden vill hålla ett videomöte eller behöver konferensteknik så anpassar de utrustningen så att den fungerar optimalt för varje kunds verksamhet.
”När vi går mot ett allt mer digitalt arbetssätt, är mötestekniken samt dess funktion och enkelhet avgörande för en effektiv vardag.” Det innebär att efterfrågan på digital mötesteknik är stor och Office Management rekryterar nu ett ytterligare ett team med Area Managers till affärsområdet Mötesteknik.
Ditt arbete som Area Manager
Som säljare hos oss har du möjlighet att erbjuda kunderna framtidens arbetsplats. Office Management hjälper sina kunder till en helhetslösning inom b.la. mötesteknik. Erbjudande är mycket skarpt och ger dig möjlighet att attrahera kunder och sedan utveckla dem inom området, men på sikt även inom fler av bolagets affärsområden.
I ditt arbete ingår att driva försäljningen av delar av vårt erbjudande inom mötesteknik till kunder inom SMB-segmentet. Du driver affärsprocessen från prospektering till avtal och vidare kundvård och kundutveckling. Din vardag innebär uppsökande kontakt, kundmöten (digitalt och fysiskt), produktdemonstrationer, offertarbete, förhandling och avtalsskrivningar samt säljadministration.
Vi söker dig
· som har erfarenhet av B2B-försäljning
· som har körkort
· som uttrycker du dig obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift
· har telefonvana
· har ett tekniskt intresse
Vi vet att lika viktigt som erfarenhet är personliga egenskaper, därför värdesätter vi ett stort affärsfokus, brinnande intresse för försäljning och en vilja att utvecklas. Du har ett förtroendeingivande sätt och är mån om att lösa varje kunds unika behov.
Office Management erbjuder
Hos Office Management får du arbeta i en affärsorienterad miljö där du ständigt kan utvecklas. Du arbetar tillsammans med drivna och kompetenta kollegor där sammanhållningen är god och där man har regelbundna personalaktiviteter, säljresor och interna säljtävlingar. För tjänsten erbjuds du en fast lön, provision, Rikslunchkort, friskvårdbidrag och förmåner i Benify-portalen.
Start: omgående, alt. mitten av augusti 2021
Ansökan
I denna rekryteringsprocess samarbetar Office Management med Salesgroup. Har du frågor är du välkommen att ringa på 08-26 20 00. Tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar löpande urval i denna rekryteringsprocess och välkomnar därför din ansökan snarast.
"Salesgroup visade ett personligt intresse genom hela rekryteringsprocessen och det märks tydligt att man vill att det ska gå bra för oss som företag."
Karolina Levinson
Teknisk affärsutvecklare, Multisoft
Hur kan vi hjälpa till?
Fyll i dina uppgifter så hör vi av oss så snart vi bara kan.
Kom i kontakt med oss!
Oavsett om Ert företag behöver stöd med rekrytering eller andra delar inom kompetensförsörjning, vill prata om hur man utvecklar sin säljorganisation eller om Du är kandidat och vill vidare i karriären finns vi tillgängliga för ett samtal eller möte.