Om företaget:
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag som identifierar och paketerar helhetslösningar tillsammans med serviceåtagande för sina kunder. De har i över 25 års tid skapat de bästa förutsättningarna för allt som rör din arbetsplats. Idag hjälper de fler än 8000 kunder i Sverige, Norge och Finland.
Med kompetens, glöd och starkt engagemang som drivkraft skapar de effektiva lösningar för IT, kommunikation, samarbete och dokumentation.
Affärsområdet IT och Dokumenthantering
Inom affärsområdet IT och dokumenthantering levererar Office Management helhetslösningar för strukturerade arbetsprocesser och integrering kring dokumenthantering tillsammans med hårdvara och mjukvara kring utskrifter, scanning, signering och attestering. Vidare erbjuder de IT-lösningar som exempelvis Microsoft 365, lösningar inom IT-säkerhet med mera.
Mer om Office Management hittar du på; www.officemanagement.se
Om rollen:
Omvärlden förändras snabbt och senaste året har det gått snabbare än någonsin och företagen behöver snabbt förhålla sig till detta. Som säljare hos Office Management har du möjlighet att erbjuda kunder vad de anser är framtidens arbetsplats. Du ingår i ett sammansvetsat team där du får göra skillnad för såväl nya som befintliga kunder.
Du kommer redan från början ta dig an och utveckla befintliga kunder och få arbeta mot att bygga förtroende, skapa långvariga relationer och hög kundnöjdhet då det är en förutsättning för att kunna vidareutveckla kunderna. Det ingår även nykundsbearbetning i arbetsuppgifterna då tillväxt är viktigt.
På Office Management arbetar man efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare. Du ansvarar själv för hela försäljningsprocessen från första kontakt till avtalsskrivning med kund.
I ditt primära uppdrag ingår bland annat att:
· Vårda och stärka samarbetet med befintliga kunder
· Kontakta nya kunder
· Vara en förebild internt och externt
· Verka för en hög kundnöjdhet
· Agera produktspecialist och expert inom digitaliseringslösningar gentemot kunder och kollegor
· Hjälpa Office Managements kunder till rätt lösningar i resan mot framtidens arbetsplats
Din profil:
· Du har tidigare erfarenhet av B2B-försäljning
· Du innehar B-körkort
· Du uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift då det krävs i det dagliga arbetet med kund
· Har du erfarenhet från närliggande bransch ser vi det som meriterande
Du erbjuds:
· Fast lön + kvartalsprovision
· Marknadsmässiga förmåner
· Stora utvecklingsmöjligheter internt
· Möjlighet till tjänstebil
· Great Place To Work-certiferad arbetsplats 2020 & 2021
Ansökan:
I denna rekryteringsprocess samarbetar Office Management med Salesgroup. Har du frågor är du välkommen att ringa på 08-26 20 00. Tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar löpande urval i denna rekryteringsprocess och välkomnar därför din ansökan snarast.
Vi ser fram emot din ansökan!
"Salesgroup visade ett personligt intresse genom hela rekryteringsprocessen och det märks tydligt att man vill att det ska gå bra för oss som företag."
Karolina Levinson
Teknisk affärsutvecklare, Multisoft
Hur kan vi hjälpa till?
Fyll i dina uppgifter så hör vi av oss så snart vi bara kan.
Kom i kontakt med oss!
Oavsett om Ert företag behöver stöd med rekrytering eller andra delar inom kompetensförsörjning, vill prata om hur man utvecklar sin säljorganisation eller om Du är kandidat och vill vidare i karriären finns vi tillgängliga för ett samtal eller möte.