Om Office Management
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden.
Office Management ägs av Nalka Invest AB och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping och Luleå.
Office Management levererar lösningar i framkant, bland annat Sveriges första klimatpositiva företagstelefoni och kontaktcenter-lösningar.
Nu växer affärsområdet Telefoni och vi söker dig som är redo för nästa steg i din karriär!
Vill du veta mer om Office Management, lösningarna och hur det är att jobba på bolaget?
Besök
Om rollen
Som Area Manager bearbetar och hjälper du nya kunder att hitta rätt helhetslösningar inom företagstelefoni. Du bearbetar företag/organisationer med +50 anställda arbetar med fokus på att skapa kundvärde och långsiktig relationer. Du har eget kund- och budgetansvar och ingår i ett säljteam. I teamet råder god sammanhållning och man stöttar varandra i arbetet för att vinna som team. Oavsett tidigare erfarenhet eller bakgrund får du en gedigen introduktion och stöttning för att lyckas i rollen.
Vi söker
Vi söker dig som har erfarenhet av försäljning och vill sälja marknadens bästa plattformar. På Office Management får du arbeta med att erbjuda Cloudbaserade lösningar som skapar värde för kunden. Vi söker dig som vill bidra till ökad tillväxt och göra skillnad på riktigt.
För att ha bästa möjliga förutsättningar för att lyckas i rollen ser vi att du;
· har erfarenhet av B2B-försäljning
· har körkort
· uttrycker du dig obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift
· har telefonvana
· har ett tekniskt intresse
Vi vet att personliga egenskaper är minst lika viktiga som erfarenhet; Därför värdesätter vi ett stort affärsfokus, brinnande intresse för försäljning och en vilja att utvecklas. Har du dessutom ett förtroendeingivande sätt och en vilja att lösa varje kunds unika behov så kan du vara rätt person för rollen
Har du erfarenhet av B2B-försäljning av SaaS-tjänster, alternativt från telekombranschen, ser vi det som meriterande.
Erbjudande
Hos Office Management får du arbeta i en affärsorienterad miljö där du ständigt kan utvecklas. Du arbetar tillsammans med drivna och kompetenta kollegor där sammanhållningen är god och där man har regelbundna personalaktiviteter, säljresor och interna säljtävlingar. För tjänsten erbjuds du en fast lön, provision, Rikslunchkort, friskvårdbidrag och förmåner i Benify-portalen.
Missa inte chansen att få vara med på framgångsresan och bli en del av Sveriges första klimatpositiva telekombolag!
Ansökan
I denna rekryteringsprocess samarbetar Office Management med Salesgroup. Har du frågor är du välkommen att ringa på 08-26 20 00. Tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar löpande urval i denna rekryteringsprocess och välkomnar därför din ansökan snarast.
"Salesgroup visade ett personligt intresse genom hela rekryteringsprocessen och det märks tydligt att man vill att det ska gå bra för oss som företag."
Karolina Levinson
Teknisk affärsutvecklare, Multisoft
Hur kan vi hjälpa till?
Fyll i dina uppgifter så hör vi av oss så snart vi bara kan.
Kom i kontakt med oss!
Oavsett om Ert företag behöver stöd med rekrytering eller andra delar inom kompetensförsörjning, vill prata om hur man utvecklar sin säljorganisation eller om Du är kandidat och vill vidare i karriären finns vi tillgängliga för ett samtal eller möte.