STÄNG

Kontakta oss

Salesgroup Stockholm AB

Tegnérlunden 6

113 59 STOCKHOLM

08-26 20 00

info@salesgroup.se
Skicka mail

Spontanansökan

Vi hjälper dig att hitta rätt. Vi utgår alltid ifrån dina personliga önskemål och förutsättningar när vi hjälper dig till ditt drömjobb. Ladda upp ditt CV så kontaktar vi dig för en första intervju.

Registrera CV
novawork-logo

Behöver du hjälp med bemanning? Gå till vår systerssite så får du veta mer!

Gå till hemsidan

Jag vill veta mer om era tjänster:

Lediga jobb

Account Manager - Facility Management

Om Office Management

Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden.

Office Management ägs av Nalka Invest AB och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping och Luleå.

Gillar du att vinna och överträffa dig själv? Vill du göra karriär på ett bolag som blivit Great Place to Work-certifierade flera år i rad och trivs med frihet under ansvar? Då passar rollen som Account Manager dig perfekt. 

Vill du veta mer om Office Management, lösningarna och hur det är att jobba på bolaget?

Besök www.officemanagement.se

Om rollen

I rollen som Account Manager inom affärsområdet Facility Management kommer du tillsammans med resten av teamet att sälja tjänster ur Facility Managements produktportfölj, till exempel kontors- och förbrukningsmaterial, kaffe- och vattenmaskiner samt lokalvård och bemanning. 

Du kommer att ta över en befintlig kundstock (50%) men även arbeta med att ta kontakt med nya kunder för att utöka din kundstock (50%). Du ansvarar själv för hela försäljningsprocessen, från första kontakt till avtalsskrivning med kund och för att utveckla och vårda dina kunder.

Vi söker

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning och som i din personlighet är driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad. 

För att ha bästa möjliga förutsättningar för att lyckas i rollen ser vi att du;

·       har minst 1-2 års erfarenhet av B2B-försäljning

·       har körkort

·      uttrycker du dig obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift

 

Har du tidigare erfarenhet från försäljning av Facility Services ser vi det som meriterande.  

Vi vet att personliga egenskaper är minst lika viktiga som erfarenhet; Därför värdesätter vi ett stort affärsfokus, brinnande intresse för försäljning och en vilja att utvecklas. Har du dessutom ett förtroendeingivande sätt och en vilja att lösa varje kunds unika behov så kan du vara rätt person för rollen.

Erbjudande

Hos Office Management får du arbeta i en affärsorienterad miljö där du ständigt kan utvecklas. Du arbetar tillsammans med drivna och kompetenta kollegor där sammanhållningen är god och där man har regelbundna personalaktiviteter, säljresor och interna säljtävlingar. För tjänsten erbjuds du en fast lön, provision, Rikslunchkort, friskvårdbidrag och förmåner i Benify-portalen.

Missa inte chansen att få vara med på framgångsresan.

Ansökan

I denna rekryteringsprocess samarbetar Office Management med Salesgroup. Har du frågor är du välkommen att ringa på 08-26 20 00. Tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar löpande urval i denna rekryteringsprocess och välkomnar därför din ansökan snarast. 

"Salesgroup visade ett personligt intresse genom hela rekryteringsprocessen och det märks tydligt att man vill att det ska gå bra för oss som företag."

Karolina Levinson

Teknisk affärsutvecklare, Multisoft