Account Manager till Nokas Värdehantering AB

Unknown

Om företaget:
Nokas Värdehantering AB ingår i koncernen Nokas som är en nordisk säkerhetskoncern med verksamhet i Norge, Sverige och Danmark. Bolaget har cirka 7500 medarbetare och är indelade i divisionerna, Cash Handling, Security, Systems och Safety. Nokas grundades 1987 och de har växt kontinuerligt sedan starten. Nokas är nu ett av de ledande säkerhetsföretagen i Sverige!

Nokas Värdehantering AB erbjuder ett brett utbud av tjänster inom värdetransport, kontanthantering och service. Exempelvis olika typer av transporter, uppräkning av sedlar och mynt samt service av automater för butiker, banker och andra som hanterar kontanter i vårt samhälle. Nokas Värdehantering ligger i framkant vad gäller utveckling av innovativa tekniska lösningar.

Nokas Värdehantering AB är i en expansiv och spännande fas och vi söker nu en Account Manager som kan driva försäljningen till nästa nivå!

Om rollen:
Som Account Manager hos Nokas Värdehantering ansvarar du för försäljningen av tjänster och produkter inom området kontanthantering. Målet med ditt arbete är att vårda befintliga kunder samt öka bolagets totala försäljning och tillväxt genom nyförsäljning. Detta kommer du göra genom att skapa nya långsiktiga affärsmöjligheter och öka marknadsandelarna principiellt i Stockholm och vid den norska gränsen.

Du ansvarar för hela försäljningsprocessen från mötesbokning, till kundmöten, offerthantering och uppföljning av affärer.Du arbetar med idéförsäljning och fokuserar på kundens ROI. Du håller hög aktivitet och samarbetar med dina kollegor för att nå gruppens budgetmål.

Med Nokas lösningar effektiviserar du kundens verksamhet och hjälper till att skapa bättre arbetsmiljö samt minskar skadlig miljöpåverkan i samhället.

Vi söker:
Vi söker dig som vill arbeta konsultativt och vara en samarbetspartner till din kund. Du har tidigare arbetat med B2B-försäljning och har vana av att förhandla med personer på olika positioner i näringslivet. Du har passion för försäljning och har sålt tjänster eller lösningar tidigare.

Nokas lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi letar efter dig med integritet, ett analytiskt och strukturerat arbetssätt samt ett affärsmässigt förhållningssätt. Du har vana av att arbeta självständigt och är lösningsorienterad.

Grundläggande krav för rollen är minst gymnasieexamen och goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift samt B-körkort. För tjänsten får du inte förekomma i belastningsregistret.

Vi erbjuder:
Du erbjuds en roll i ett bolag med internationella expansionsplaner. För rätt person finns goda utvecklings- och förtjänstmöjligheter. Du får arbeta i ett kompetent team på ett innovativt bolag som aldrig slutar att utvecklas.

Du erbjuds förmånliga anställningsvillkor, en fast lön och möjlighet till årsbonus.  Nokas har kollektivavtal och erbjuder tjänstepension.

Ansökan:
I denna rekryteringsprocess samarbetar Nokas Värdehantering med Salesgroup. Har du frågor är du välkommen att ringa på 08 26 20 00. Tillträde januari 2016 eller efter överenskommelse. Vi tillämpar löpande urval i denna rekryteringsprocess och välkomnar därför din ansökan snarast.

Dela och följ oss här:
Facebook
Facebook
LinkedIn
Instagram